התגובות לפרישת "זהות": "עצמה יהודית – עכשיו תורכם"

איתי גדסי 1 Comment on התגובות לפרישת "זהות": "עצמה יהודית – עכשיו תורכם"

תגובות בימין לפרישתה הצפויה של "זהות" בעקבות ההסכם עם הליכוד: "כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל"

עו"ד איתמר בן גביר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחירות תשע"ט. מפלגת "ימינה מגיבה לפרישתה הצפויה של מפלגת "זהות" בעקבות הסכם בין יו"ר המפלגה לראש הממשלה בנימין נתניהו. "משה פייגלין גילה אחריות ציבורית. פייגלין הבין שמדובר בבחירות גורליות לעתיד המדינה, השלכת קולות לפח בעת הזאת משמעותה אחת – ממשלת שמאל שתסכן את עתיד מדינת ישראל. אנו בטוחים שמצביעי זהות ימצאו בימינה בית כלכלי ליברלי שימשוך את כלכלת ישראל ימינה. אנו קוראים לעוצמה יהודית – עכשיו תורכם. אם עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל באמת חשובים לכם גלו אחריות לאומית ופרשו. כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל".

גם בעצמה יהודית הגיבו לפרישה הצפויה. יו"ר "עצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר אמר: "מצביעי זהות היקרים, אנשי החזון של מנהיגות יהודית. אתם שמלווים את פייגלין עוד מימי מנהיגות יהודית, מהימים שנלחמתי יחד עם משה בכדי לעצור את פשעי אוסלו, ועד היום במאבקיו לייצוג עצמאי בכנסת ישראל. אני קורא לכם, תחזרו לבית האידאולוגי שלכם. לבית שתמיד לחם על ריבונות יהודית בארץ ישראל, שהציבור תמיד עמד לנגד עיניו במאבקים מעשיים ובמאבקים המשפטיים שלי בשנים האחרונות לצדק במדינת ישראל. אנחנו אלה שהתחלנו יחד עם משה את בשורת היכולת והתקווה לקחת את המדינה למקום טוב יותר".

"אחיי היקרים פרישתו של פייגלין מותירה את עוצמה יהודית כמפלגה היחידה שתלחם באמת למען עתידכם ועתיד המדינה היהודית. כולם מבינים שכעת אנו מתקדמים בצעדי ענק למעבר לאחוז החסימה", כתב בן גביר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שמאל יקר תוכלו את מה שבישלתם בתיאבון עוצמה יהודית 5 מנדטים